Monday, June 27, 2011

Nurul Izzah talam 2 muka

Di tengah-tengah orang dok sibuk pasal bersih 2.0 yang bagi aku, menyusahkan dan beri impak negatif pada imej negara, aku terperasan Nurul Izzah sudah mula main wayang lain. Dia kan baru balik dari Turki, yang katanya pergi bersama-sama berkempen untuk Parti AK, parti yang menang dalam pilihanraya baru-baru ni. Adakah Nurul Izzah akan meminta pertolongan parti berkenaan dalam pilihanraya kita yang bakal menjelang nanti?

Haha, besar sungguh cita-cita Nurul Izzah.

Dalam blog dia,



Agak-agak la nak main psycho orang lain. Tengok No. 4, pasal semangat kebangsaan. Wah! Pandai dia bercakap (ops tulis sebenarnya). Kalau betul Nurul Izzah nak ikut contoh pilihan raya Turki, dia sepatutnya perjuangkan semangat kebangsaan negara kita, betul tak?

Tapi, si talam 2 muka ni mana ada kisah semua tu. Dia ikut idea socialism. Dia berkawan rapat dengan geng-geng komunis. Dia pertahankan Part Sosialis Malaysia (PSM). Banyak cantek dia punya semangat kebangsaan. Haha lawak laa~

Banyak benda la si Nurul Izzah ni bercanggah dari segi apa yang dia perjuangkan dengan benda yang dia buat. Ini ke contoh pemimpin yang sebenarnya. Rosak! Rosak!

2 comments:

  1. N Izah ni betullah anak bapak, kalau ada orang bagi sikit penghormatan, canang satu dunia. Macam bpk dia dulu yang diraikan oleh Al-Gore, balik canang satu malaysia.
    Tun M yang disanjung satu dunia pun tak terhegeh-2 macam dia orang ni.

    ReplyDelete
  2. dia kata Utusan tu khazanah Melayu (yg konon nya di spoilkan oleh UMNO) mana dia tahu nak cakap macam, ni..kalau khazanah Melayu kenaper PKR parti Melayu lah konon nya tak memperjuangkan Utusan dan selalu boikot Utusan..???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...