Tuesday, April 26, 2011

Siapa Fahmi Fadzil?

Aku baru perasan sebenarnya, antara kuncu-kuncu Parti Kaum Rosak (PKR) ni ada sorang mamat ni nama dia Fahmi Fadzil. Aku tak ada masalah secara personal dengan dia ni. Jumpa pun tak pernah. Jadi, sebelum ni aku buat tak heran la.


Fahmi Fadzil

Tapi aku ada baca satu artikel dari Cucusangalgjo. Dalam artikel tu ada disebut pasal Fahmi Fadzil.

Ni artikel dia.

Aku suggest baca sampai abis ar. Menarik. Patut la Nurul Izzah Anwar beria nak hapuskan keistimewaan orang melayu kat Malaysia ni. Rupa-rupanya dia nak memartabatkan status komunis celup macam geng geng Fahmi Fadzil la ni. Aku hairan sebenarnya, orang macam Nurul Izzah yang nampak baik, sopan santun, bapaknya dulu orang ABIM, tapi sebenarnya dalam diam sokong komunisme.

3 comments:

  1. Baguih gak artikel ni! Kami pun nak buat Edisi Siasat sapa budak kematu ni!

    ReplyDelete
  2. mmg patut pon siasat sape budak kematu ni. buat malu bangsa ngan negara je. patut cop je kat muka dia sbg pengkhianat bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  3. sejarah dlm lipatan terungkai semula tapi rupanya gelora ganas masih berterusan, tak hairanlah perkembangan rasis begitu ketara kebelakangan ini, detik episod baru yg amat merbahaya nampak sdg bertengek di pintu persada politik kita. apa nak jadi dgn pru13 ni? akan aku hujahkan dgn panjang lebar pd masa terdekat... demi kepentingan agama, bangsa dan negara............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...