Thursday, August 25, 2011

Tian Chua dan Nurul Izzah dah mula cuak

Semalam Tian Chua ada buat press conference pasal kata Raja Nong Chik beri perhatian lebih pada Lembah Pantai dan kata untuk kepentingan politik dia. Haha, dah tak ada topik lain ke nak bantai orang pon. 

Aku orang Lembah Pantai memang la seronok kalau betul Raja Nong Chik beri perhatian pada Lembah Pantai. Siapa tak seronok terutamanya melibatkan kawasan aku sendiri. Tapi yang aku peliknya, aku nampak Raja Nong Chik banyak je buat program luar kawasan Lembah Pantai. Ke aku sorang je yang ada baca? Ke mata Tian Chua dan Fahmi Fadzil dah tapis berita-berita pasal Raja Nong Chik buat program atau bagi sumbangan pada kawasan lain? Apa kes macam tu? Ada ke boleh main tapis-tapis, pastu kata tak nampak berita tu. 

Nak bukti? 





Nak lagi? Boleh tengok kat FB Dato' Raja Nong Chik

Dan ada banyak program di kawasan luar bandar. Macam kat Labuan, Muar, Sungai Petani dan lain-lain. Tian Chua dan Fahmi Fadzil tu sebenarnya tak ada isu nak bantai Raja Nong Chik sebenarnya. Sengaja cari isu dan sengaja cari pasal. 

2 comments:

  1. steady...
    kasi link blog sesama kita..

    http://alamijiwaparadox.blogspot.com/

    tq

    ReplyDelete
  2. Hmm...entah - entah, Tian Chuak ni nak rampas tempat Nurul Izzah kot???
    Boleh spin!!! Hahaha!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...