Friday, January 7, 2011

MP Titiwangsa malukan diri sendiri

Ni sorang lagi kes memalukan diri sendiri dan tak buat homework macam geng PR sorang ni (baca sini). Agaknya bila depa ni dapat isu hangat, mata abis dah rabun dah tak nampak apa yang benar apa yang fitnah. Haih~ mana keadilannya? mana kebenaran yang depa dok perjuangkan ni? ke dah tukar haluan dah? Bukan apa, niat tak menghalalkan cara, betul tak?

Baca sini.

Tak ke mengarut namanya tu. Bila Raja Nong Chik naik jadi Menteri Wilayah, aku tengok bukan main lagi hentam. Dah tak tengok kiri kanan dah. Ada saja isu yang ada kaitan dengan Raja Nong Chik, dia hentam. Begini ke cara wakil rakyat sebenarnya? Mengecewakan sungguh.

Dulu, aku tak dak la tak suka sangat dengan Dr. Lo'Lo' ni. Yelah, orang pandai, ada gelaran doktor, pandai bercakap, nampak baik. Tapi entah mana silapnya, atas tiket pemimpin, macam-macam statement dia aku tak setuju. Termasuk yang ni lah. Satu lagi yang ni.





Baca sini.

Jadi, sekarang ni macam mana? Bagi aku, kalaulah Dr. Lo'Lo' ni ada kewibawaan sebagai pemimpin, dia akan pegi mintak maaf kat Jawatankuasa Kg Baru (MAS) sendiri. Lagi baik kat semua orang-orang kg baru. Bagitau, "apa yang saya tulis dalam twitter tu adalah ditujukan kepada Raja Nong Chik dan Najib, takde pun nak perli-perli orang kg baru sebab tak jemput saya." Nanti kita tengok nak ke orang kg baru panggil dia ke apa-apa majlis.

Haih~ ni lah manusia, bila suka mempolitikkan semua benda.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...