Tuesday, February 28, 2012

Ikhlas aku cakap, Anwar patut contohi Badrulamin

Jangan salah sangka lak bila aku kata Anwar patut contohi Badrulamin tu mksdnya pegi berkhalwat dengan chinadoll plak lepas ni. Badrulamin kata dia sanggup berundur wpun dia yakin dia tak bersalah dalam kes tangkap khalwat dia baru baru ni.



Tapi Anwar Ibrahim teruskan jugak 'perjuangan' dia, kerana dia yakin tiada siapa yang boleh mengubah negara ni ke arah sebuah negara ideal bagi dia. Memang la tapi tak payah tarik orang lain, tak payah memecah belahkan rakyat Malaysia.

Dah banyak pemimpin lain yang bila ditimpa skandal, sama ada angkara sendiri atau fitnah, mereka berundur seketika, kerana tidak mahu membabitkan parti yang diwakili. Tapi Anwar mungkin nak namanya tercatat dalam buku sejarah, sampaikan dia tak mahu turun dari tangga kuasa PKR. haha

Aku bukan apa, cuma geram tengok perangai pengikut Anwar. Aku ada ramai kawan yang menyokong parti pembangkang tapi majoriti mengatakan tidak mahu mengundi disebabkan oleh Anwar. Tak ke rugi namanya tu?

1 comment:

  1. anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
    laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
    berharap anda jangan keberatan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...