Monday, March 7, 2011

Lembah Pantai bila nak berubah?

Dalam pilihan raya kecil Merlimau dan Kerdau, BN menang dengan majoriti berganda. Bukan setakat dapat pertahankan tempat-tempat tu, malah penyokong-penyokong BN turut bertambah. Hah! Bukan main lagi ulasan demi ulasan yang kita baca, samada dalam surat khabar, malah dalam blog blog pon banyak membincangkan perihal kemenangan BN di kedua-dua tempat tu.




Ni jelas menunjukkan rakyat dah makin sedar dan bersama-sama menolak perjuangan pembangkang.  Jadi, tempat lain bila lagi nak sama sama bergerak dengan gelombang ni? Kat Lembah Pantai tu aku tengok BN dah banyak buat aktiviti jaga kebajikan, selesaikan masalah rakyat, jaga keharmonian dan macam macam lagi. Kalau tak nampk jugak, memang tak guna ada mata. Aku pon dah banyak kali, dah kalis telinga dah dengar orang mengadu pasal ahli Parlimen Lembah Pantai, tak lain tak bukan Nurul Izzah.

Dengar dengar cerita kata Nurul Izzah lebih pedulikan perihal luar, bukan jaga kepentingan orang Lembah Pantai. Jadi apa guna dia jadi wakil rakyat Lembah Pantai bila masa dia sendiri tak jaga orang Lembah Pantai. Haih~ Masa mengundi nanti aku nak buat-buat tak nampak lah nama dia, dah dia sendiri buat-buat tak nampak keadaan orang Lembah Pantai.

1 comment:

  1. Nurul Izzah cuma perguna penduduk Lembah Pantai utk kepentingan politik. Dia baru sampai kat Lembah Pantai, tapi berlagak macam dah bertahun-tahun berjuang di sini. Dia tak tahu, Dato Raja Nong Chik dari dulu dah lama bergelumang dgn masalah rakyat, memperjuangkan hak setinggan, bantu masa banjir besar KL dulu.

    Tuan, pohon linkkan blog saya di blog tuan. Blog baru pro-BN. Saya telah linkkan tuan di blog saya.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...