Wednesday, July 6, 2011

BERSIH 2.0 - dah tukar tempat, bila nak tukar objektif?

Aku tertarik ngan ayat kat blog ni. Suara lensa.

Ambiga dan sekutu tidak menjalankan demonstrasi jalanan Bersih 2.0 di kawasan tumpuan wargakota mencari rezeki. Tahniah buat Ambiga dan sekutu-kutu yang boleh mendengar nasihat DYMM Tunku Mizan.
NAMUN harus diingat bahawa walaupun Bersih 2.0 dilancarkan di stadium, awasilah pengikut-pengikut anda wahai pembela Lina Joy! Kerana pengikut anda terutamanya dari kalangan PAS dan PKR sentiasa dalam panas baran dan semua maklum golongan-golongan sesat ini suka mengamuk dan mencetus kacau-bilau!
Dengan adanya lampu hijau untuk dijalankan didalam stadium (sememangnya berhimpun didalam stadium bukanlah satu kesalahan), diharap Ambiga dan sekutu-kutu tidak mengambil peluang untuk melakukan sesuatu yang buruk! Diharap pembela keamanan negara seperti Patriot, Gerakan Aman dan yang lain-lain sentiasa berada dalam keadaan berhati-hati dengan tindak tanduk Ambiga dan sekutu-kutu! Kesimpulannya, buatlah apa sahaja didalam stadium itu (lokasi belum dipastikan lagi). Kalian mahu menyalak kah, melolong kah, buatlah. ASALKAN TIDAK MEROSAKKAN HARTA BENDA DIDALAM STADIUM! dan YANG PALING PENTING, IA BUKAN DIJALANAN! 

Kite tengoklah nanti, mesti stadium tu nanti banyak harta benda yang rosak.  Perhimpunan BERSIH ni dah tukar tempat, bila lagi nk tunjukkan objektif sebenar?

1 comment:

  1. Tengoklah, perhimpunan KOTOR tetap akan diadakan di jalanan kerana mereka cuma nak timbulkan huru-hara!!!

    Nurul Izzah tak habis2 cakap benda bodoh!! Baca di sini:

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...